Tuesday, December 13, 2011

Corporate Party

Céges buli  
FASHION >> Outfits 



Okay, this is definitely the hardest part, the biggest challenge on my blog but I must start somehow. Well, I'm not a modell and our time schedule does not allow us to make photos under natural light conditions. But I hope everything will be better and better, regarding all aspects. I thougth the best start if I post my outfit for our corporate party, you know in all my finery... I choosed a classic and little-bit vintage-styled dress with appropriate accessories, all in black. I must say we had a great party time yesterday: the concert was a fascinating and I danced a lot.

Oké, talán ez a legnehezebb, legtöbb kihívást rejtő része a blogomnak, de valahol el kell kezdeni. Hát igen, nem vagyok modell és a napi időbeosztásunk sem nagyon engedi most, hogy természetes fényviszonyok között fotózzunk. De remélem azért idővel minden egyre jobban fog menni. Úgy gondoltam a legjobb kezdés egy ünnepi öltözék lenne, amit a céges partin viseltem, ugye teljes harci díszben... Egy klasszikus ruhát választottam, enyhe vintage és romantikus karakterrel, a megfelelő kiegészítőkkel. Azt kell hogy mondjam, nagyon jól éreztem magam tegnap, jó volt a koncert és sokat táncoltunk.

0 megjegyzés:

Post a Comment