Wednesday, January 11, 2012

Burgundy Vintage

Burgundi vintázs
FASHION ›› Outfits


I have got this old shirt since long. I was felt in love with its pleated fabric and nice lace application on the front and instead of cuff. I was so glad that recently the vintage fashion came to its own life, so nothing can hold me back from wearing this shirt more often. Although it cannot be seen well on the photos I chose a deep burgundy trousers for it, I think it intensifies the vintage feeling. There is nothing to do in cold weather, in this case I usually wear it with a cardigan in same tone.

Már régóta megvan ez az ingem. Első látásra beleszerettem: pliszírozott az anyaga és egy szép csipke rátét van az elején valamint a mandzsettáján. Nagyon megörültem, hogy az utóbbi években a vintázs divat is önálló életre kelt, így már semmi nem tart vissza attól, hogy gyakrabban viseljem ezt az inget. Bár a képeken nem annyira látszik, de egy mély burgundi színű nadrágot választottam hozzá, szerintem erősíti a vintázs érzést. Hidegebb időben nincs mit tenni, egy ugyanolyan színű kardigánnal szoktam viselni.





0 megjegyzés:

Post a Comment