Monday, January 23, 2012

Daily Shoes Week 3

Napi cipő 3.hét 
FASHION >> Topanka

I try to keep posting my shoe-usage for the research of Topánka, although I still haven't counted my shoes so I cannot tell you the percentage... but soon :) This week we had a little snow but I could survive it with my motorbike booties and after two days it has melted away. I don't know to be glad or sad...
Okay the new item can be the embroidered suede boots for Monday, but I told the story of it in post "Red Red Wine". The outfit for daily shoes of Thursday will come next. I wonder how long these posts will be dominated by boots!

Továbbra is próbálok hűségesen posztolni Topánka kutatására, habár még mindig nem számoltam össze a cipőimet, szóval a kihasználtságot nem tudom még megmondani ... de hamarosan. :) Ezen a héten esett egy kicsit a hó, de ezt könnyen túléltem a motoros bokacsizmámmal, és két nap múlva el is olvadt. Nem tudom, hogy szomorú legyek vagy vidám...
Oké, az új darab a fekete hímzett velúrcsizma lehetne, azonban ennek a történetét már megosztottam a "Red Red Wine" bejegyzésben. A csütörtöki cipőhöz tartozó öltözék lesz a következő. Kíváncsi vagyok, hogy meddig fognak még ezek a posztok a csizmákról szólni!






0 megjegyzés:

Post a Comment