Sunday, January 22, 2012

Red Red Wine

Egy csepp vörösbor  
FASHION >> Outfits  


Though I'm not a real fan of very colourful or patterned tights (I mean to see on myself), now I chose this red one to break the monotony of a simple black-and-white winter outfit. It was a great occasion to wear my old embroidered suede booties as well: I bought it almost 16 years ago saving for the price from my first scholarships.Obviously they are so close to my heart, but unfortunately so tender pieces so I wear them rarely.

Habár nem vagyok igazi rajongója a nagyon színes és mintás harisnyáknak (úgy értem látni magamon), most mégis ezt a vörös darabot választottam, csak hogy megtörjem az egyszerű téli fekete-fehér öltözéket. Nagyszerű alkalomnak bizonyult ez arra is, hogy a régi hímzett velúrcsizmámat vegyem fel hozzá: mintegy 16 éve vettem őket, úgy spóroltam össze az árát az első ösztöndíjaimból. Nyilvánvaló, hogy közel áll a szívemhez, de sajnos nagyon kényes darab, így ritkán viselem.




0 megjegyzés:

Post a Comment