Tuesday, March 13, 2012

Colour of the Sun

A Nap színe  
FASHION >> Outfits  


So far I could restrain myself: this fantastic sun yellow pants are waiting in my wardrobe for spring to come, but the temperature is still low to create a lovely springy outfits. But I had to wear it, so I decided to start with a yellow-black coupling. Black winter coat was warm enough to chose a simple cotton shirt underneath. I bought this shirt couple of years ago, and it was love at the first sight - as we say. And these are good decisions: I wear this shirt often since then, it is comfortable but has those tiny twists that makes an cloth item for special and timeless: the lovely tie neck or the shirred shoulder and wrist. Some yellow counterpoints on accessories and the basic black suede ankle boots, ready to go!

Hát eddig bírtam visszafogni magam: ez a fantasztikus napsárga nadrág ott várt a szekrényben, hogy a tavasz végre eljöjjön, de a hőmérséklet bizony még mindig alacsony ahhoz, hogy egy könnyed tavaszi szettet összedobjak. De nekem viselnem kellett ezt a nadrágot, szóval úgy döntöttem, indítsunk egy sárga-fekete összeállítással. A fekete téli kabátom elég meleg, így csak egy egyszerű pamut felsőt viseltem alatta. Ezt blúzt már évekkel ezelőtt vettem, szerelem volt első látásra, ahogy mondani szokás. És bizony ezek a jó döntések: azóta is sokszor felhúzom, kényelmes, de megvan benne az a kis csavar, ami egy ruhadarabot különlegessé és időtlenné tesz: a csinos kis megkötő a nyaknál, vagy a húzott vállrész és mandzsetta. Egy-két sárga ellenpont a kiegészítőkön, továbbá egy alap fekete velúr bokacsizma, és indulás!







0 megjegyzés:

Post a Comment