Tuesday, March 13, 2012

Daily Shoes Week 10

Napi cipő 10.hét  
FASHION >> Topanka  

This week I realized that it would be high time to count up my shoes just in order to give meaning for this weekly summary, i.e. show the statistics of my shoes-usage. Okay, we will have national holidays in the weekend and I planned to box the winter boots in, so there is a chance for this task.

Regarding the week 10 I said goodbye to knee-high boots although the mornings were quite cold. That is why I didn't challenge myself with skirty outfits, too. But you can see a new item on Thursday above: a beige lace up high heel shoes with a little oxford styling. At the first sight I was not a big fun of these oxford shoes, I though it suits for young girls only, but later I changed my opinion and had great idea to wear them, e.g. undoubtedly they are perfect with vintage styled cloth items.

Ezen a héten eszembe jutott, hogy igazán itt lenne az ideje, hogy összeszámoljam a cipőimet, csak hogy valami értelmet is adjak ennek a heti riportnak, ti. megszülessen a cipőhasználati statisztika. Oké, a hétvégén nemzeti ünnep lesz, és úgy terveztem, hogy bedobozolom a téli cipőket, ami nagyszerű lehetőség lesz.

Ami a 10. hetet illeti, búcsút mondtam a térdig érő csizmáimnak, habár még eléggé hidegek a reggelek. Ezért volt az is, hogy a szoknyás összeállításokkal nem próbálkoztam. Viszont a csütörtöki képen láthattok egy új darabot: egy bézs, megkötős magassarkút egy kis oxford beütéssel. Első látásra nem voltam oda ezekért az oxford cipőkért, úgy gondoltam inkább fiatal lányokhoz illik. Később azonban megváltozott a véleményem, és lett néhány ötletem arra, hogyan is viselhetném, pl. kétségtelenül tökéletes kísérője a vintázs stílusú ruhadaraboknak.






0 megjegyzés:

Post a Comment