Tuesday, March 27, 2012

Daily Shoes Week 12

Napi cipő 12.hét
FASHION >> Topanka 

Last week was an ordinary one: weekdays at work with quite a lot running around and arrangement of different things ... that is why the dominance of "flats" days. At the same time it seems I left the black shoes out, I'm sure this is because of that spring feeling :) We spent the weekend mainly with gardening, there is lot of work in these spring days.

I promised a lot that I count my shoes .... tadaaamm ... I've done :) Okay, maybe there are some pieces that I left, I did not open all the boxes, but at last I can say a reference at least. So I counted 56 pairs of shoes. Among them there are some old ones that I store but don't use (old fashioned, wedding shoes, etc...), if I'm correct it means 18 pairs. I will probably write a separate post about details, but now I'm at 33,9% regarding usage of my shoes ... and the spring has just begun.

A múlt hét egészen átlagos volt: hétközben munka, eléggé sok szaladgálással és ügyintézéssel ... ezért hát a lapos cipők dominanciája. Ugyanakkor úgy látom mellőztem a feketéket, biztos a tavaszi hangulat tette :) A hétvégét pedig kerti munkálatokkal töltöttük, elég sok a tennivaló ilyenkor tavasszal.

Már sokszor megígértem, hogy megszámolom a cipőimet ... tadaaamm ... megtettem :) Na jó, lehet kihagytam egy-kettőt, nem bontogattam ki az összes dobozt, de végre legalább egy referencia számmal szolgálhatok. Nos, 56 pár cipőt számoltam össze. Ezek között vannak régi darabok, amiket tartogatok, de nem hordok (kimentek a divatból, esküvői cipők, stb...), ha minden igaz ez 18 párat jelent. Talán majd írok egy külön posztot is a részletekről, de jelenleg 33,9%-nél tartok, ami a kihasználtságot illeti ... és a tavasz még épp csak elkezdődött. 






0 megjegyzés:

Post a Comment