Saturday, March 31, 2012

Floral Pants

Virágos nadrág
FASHION ›› Outfits


Yes, I also had that H&M floral pants. I just wanted to see how it looks like on me, but as I've tried it on, surprisingly it fitted so good and was very comfortable. Then I was thinking over how it can be varied: white top, rose top, green, blue, red.... so any colour of the pattern. The cherry on the cake: it has very good price, so affordable, even if it will be a one-season piece. As a first outfit I have combined this pants with black, you know, just in order to let the people around me be accustomed to the sight of these vivid flowers :) But then the madness will start soon :)

Igen, nekem is megvan ez a H&M virágos nadrág. Csak meg akartam nézni, hogy áll, de amint felpróbáltam, meglepően jól passzolt és nagyon kényelmes is volt. Aztán végiggondoltam milyen jól kombinálható: fehér top, rózsaszín top, zöld, kék, piros ... szóval az összes színnel, ami a mintában megtalálható. A hab a tortán: nagyon jó ára van, így még akkor is megengedhető, ha csak egy szezonos darabról van szó. Első nekifutásra feketével kombináltam a nadrágot, tudjátok, hogy a környezetemet fokozatosan hozzászoktassam az élénk virágok látványához :) Aztán hamarosan lesz itt még haddelhadd :)







0 megjegyzés:

Post a Comment