Wednesday, March 28, 2012

Pearls with Checked Shirt

Gyöngyök kockás inggel  
FASHION >> Outfits  


As I promised here comes one outfit with the pearl necklace I made last week. I like the contrast of checked pattern and prolific of classic pearls, this is what I loved by Blair as well. At the same time I paired only simple pieces to it: fresh green pants, black blazer with a little masculin cut and black suede ankle boots.

Ahogyan ígértem, következzék egy összeállítás azzal a gyöngy nyaklánccal, amit múlt héten csináltam. Szeretem a kockás minta és a burjánzó, klasszikus gyöngysor kontrasztját, ez az, amit már Blair-nél is nagyon imádtam. Ugyanakkor én most egyszerű darabokat párosítottam mellé: friss zöld nadrágot, fekete, kicsit férfias szabású zakót és fekete velúr bokacsizmát.






0 megjegyzés:

Post a Comment