Saturday, March 24, 2012

Pop of Pinks

Egy kis rózsaszín  
FASHION ›› Outfits


I have two things to say about this outfit. One is the pairing of lovely pink shades with a little bit boring gray, I love this combination. In this early spring time I like to wear thin sweaters, they are so comfortable and warm enough in the morning, but not too warm in the sunny afternoon.  This item you can see is originally a cardigan but I use it also as a sweater, I don't know whether that's correct ... Once we are by the rules, the other thing I wanted to talk about the short. Yes, this is one of the item which I thinking a lot about, you know, whether it is correct to wear short over a certain age and weight ... Hmm, I think everybody has the own opinion. My approach: let's choose a not to short and not too tight one, wear with heels to extend your leg and it might be okay. And you, what do you thinking about?

Két dolog van, amit el szeretnék mondani az összeállítás kapcsán. Az egyik a kissé unalmas galambszürke és a vidám rózsaszín árnyalatok párosítása, szeretem ezt a kombinációt. Kora tavasszal szívesen viselek vékony kötött felsőket, nagyon kényelmesek, és elég melegek ahhoz, hogy reggel nem fázzak. Ugyanakkor a napos délutánokon sincs melegem bennük. A fenti darab eredetileg egy kardigán, de én pulóverként hordom, nem tudom ez így helyes-e ... Ha már a szabályoknál tartunk, a másik dolog, amiról beszélni akartam, a rövidnadrág. Igen, ez az egyik olyan ruhadarab, amiről sokat szoktam gondolkodni, tudjátok, vajon illendő-e bizonyos kor és súly felett rövidnadrágot viselni ... Hmm, szerintem mindenkinek megvan a saját véleménye erről a témáról. Az én megközelítésem: válasszunk nem túl rövid és nem túl szűk darabot, viseljünk hozzá magassarkút, ami hosszabbítja a lábakat, és így talán elfogadható viselet. És ti, mit gondoltok erről?







0 megjegyzés:

Post a Comment