Sunday, April 22, 2012

Red Mission

A vörös küldetés
FASHION ›› Outfits


Sometimes it's interesting for me to look back the outfits on my Fashion page: for example, now I could see how long I was wearing red. So I decided to take a red mission in the next days and as a first step I put a red nail-polish on :) You need some courage to wear these "very-red" pants and in the beginning I paired only black pieces to it. But when I glimpsed this striped top I became so glad that I will be able to add my favorite chocolate brown color, too. And I like the final effect, this is not as sharp as the red-white-black combo. Don't you think so?

Néha számomra is érdekes visszanézni a Fashion oldalon levő összefoglalót: most például arra jöttem rá, hogy milyen rég viseltem már pirosat. Így elhatároztam, hogy a következő napokban meghirdetem a vörös missziót, és első lépésként rögtön feltettem egy kis vörös körömlakkot :) Némi bátorság kell ennek a "nagyon-piros" nadrágnak a viseléséhez, eleinte én is csak fekete darabokkal párosítottam. De amikor megpillantottam ezt a csíkos toppot, nagyon megörültem, hogy a kedvenc csokibarna árnyalattal is kombinálni tudom. És nekem tetszik a végeredmény, nem olyan éles a hatás, mint a piros-fehér-fekete kombónál. Nem gondoljátok?






0 megjegyzés:

Post a Comment