Saturday, April 28, 2012

Red Tweed Jacket

Piros tweed zakó  
FASHION ›› Outfits  


It was quite cold in the beginning of this week so within the "red mission" I decided to wear and show you this red tweed jacket. I sew it about 15 years ago, there was a very mini pleated skirt belonging to it ... I'm sure you understand that I kept only the jacket :) It is interesting as the years go by, now I can experience how the fashion returns to some basics: maxi skirt, tweed, faux fur, etc... these were the clothes that I wore when I've started the university. Back to the outfit: I tried to bring a good balance between colors red and black in this composition making a classic look which is even perfect for work, too.

Eléggé hideg volt még a hét elején, szóval a "vörös küldetés" jegyében úgy döntöttem, hogy ezt a piros tweed zakót húzom fel és mutatom meg nektek. Magam varrtam, még úgy 15 évvel ezelőtt, tartozott hozzá egy nagyon mini rakott szoknya is ... gondolom megértitek, hogy csak a zakót tartottam meg :) Érdekes ahogyan az évek telnek, most már én is megtapasztalhatom, ahogy a divat visszatér: például a maxi szoknya, tweed, műszőrme, ... ilyen ruhákat hordtam, amikor az egyetemet kezdtem. De vissza az öltözékhez: próbáltam egy jó egyensúlyt eltalálni a piros és a fekete színek között, így egy olyan klasszikus szettet összehozni, ami tökéletes munkához is.



1 megjegyzés:

Post a Comment