Monday, May 28, 2012

Gray Out

Kiszürkülve  
FASHION >> Outfits  


I love colors but sometimes it's a good feeling to stay within the safety bounds. This kind of black and gray uniform is comfortable and pretty, but if I want it makes me almost invisible in the crowd .. and it is also a good feeling sometimes. The "ingredients" are gray jeans, printed t-shirt coupled with basic black jacket and sandals. By the bye, I've tried the famous black Zara sandal of this season, but it looked so bad on my feet. I think this is rather for slim women with slim feets ...so I voted for this basic black sandal instead.

Szeretem a színeket, de néha igazán jó érzés a biztonsági körön belül maradni. Az ilyen fekete-szürke uniformis kényelmes és csinos egyszerre, de ha akarom, szinte láthatatlanná válhatok a tömegben ... és néha ez is jó érzés. A "hozzávalók": szürke farmer, nyomott mintás póló egy alap fekete blézerrel és szandállal párosítva. Apropó, szandál, felpróbáltam a szezon híres fekete Zara szandálját, de sajnos rosszul állt a lábamon. Szerintem inkább vékony nők karcsú lábain mutat jól ... így én helyette erre az alap fekete szandálra voksoltam.






0 megjegyzés:

Post a Comment