Wednesday, September 5, 2012

Daily Shoes Week 34-35

Napi cipők 34-35. hét  
FASHION ›› Topanka  

Another two weeks went by so this is the time again for a shoe-report. It won't be so exciting since nothing "extra" has happened, additionally I've already worn all my "usable" shoes at least once. But let's see the shoe details.

Újabb két hét telt el, szóval itt az ideje a szokásos cipős riportnak. Nem lesz túl izgalmas, mivel semmi "extra" nem történt, ráadásul tulajdonképpen már az összes "használható" cipőm volt rajtam legalább egyszer. De azért lássuk a cipős részleteket.

WEEK 34 // 34. hét:
After a free Monday this week I was working and tried to choose some pretty shoes. The weather became extremely hot again and we had guests in the weekend, so I returned to flats in the end.

Egy szabad hétfő után a hetet munkával töltöttem, ahova próbáltam csinosabb cipőket választani. De az időjárás megint extrém forró lett, míg hétvégén vendégeink is voltak, szóval visszatértem a laposakhoz.





WEEK 35 // 35. hét:
In the beginning of this week I was glad to be able to wear pants again, but the heat came back so quickly. This way the week is still dominated by summer pieces. Lovely warm autumn, where are you?

A hét elején még örültem, hogy újra tudok nadrágot viselni, de a hőség gyorsan visszatért. Így a hetet még mindig a nyári darabok uralják. Szép langyos ősz, hol vagy már?




0 megjegyzés:

Post a Comment