Friday, October 5, 2012

Take Me Sailing

Vitorlázós hangulatban  
FASHION ›› Outfits  


Believe me I did not wear this ensemble for sailing. I was only too excited to wait for the weekend, so I thought demonstrating the "blue trend" this time I opt for a sailing inspired navy blue. All the numbers are classic elements of nautical style: striped tee with navy blue trousers, chain necklace and my red accessories as usual. On the latest sale of H&M I purchased this blue cardigan with white trimming and lovely bow embellishment on pockets, it brings a relaxed feminine touch for the outfit. Don't you think so?

Higgyétek el, nem ezt az összeállítás viseltem a vitorlázáson. Csupán a hétvégére várva túl izgatott voltam, és úgy gondoltam a "kék trend" demonstrálására ezúttal a vitorlázás inspirálta tengerészkék mellett döntök. Minden egyes darab a tengerész stílus klasszikus alapdarabja: csíkos póló sötétkék nadrággal, láncos nyaklánc és a szokásos piros kiegészítőim. A H&M legutóbbi leárazásán szereztem be ezt a sötétkék kardigánt, tetszett a fehér szegély, illetve a jópofa masnis zsebmegoldás. Szerintem igazán laza és nőies hatást kölcsönöz az öltözéknek, nem gondoljátok?






0 megjegyzés:

Post a Comment